HOKAMIX Webshop Spaarprogramma

Sparen voor korting

Via HOKAMIX Webshop kunt u op verschillende manieren punten sparen. Bij uw bestelling kunt u de gespaarde punten inruilen voor extra korting. Dit doet u simpelweg door bij het afrekenen aan te geven hoeveel punten u wilt inwisselen. Een spaarpunt is gelijk aan €0,10.

Hoe kan ik punten sparen?

  • Account aanmaken: Wanneer u een account aanmaakt op de HOKAMIX Webshop heeft u gelijk voordeel. Bij het aanmaken van een account krijgt u 50 spaarpunten. Het aanmaken van een account heeft meerdere voordelen: Zo kunt u uw bestelhistorie bekijken en orders die u al een keer geplaatst heeft nogmaals bestellen zonder alles opnieuw bij elkaar te hoeven klikken. Het aanmaken van een account is vereist om punten te kunnen sparen. Zodra u bent ingelogd ziet u bij elk product hoeveel spaarpunten deze opleveren. Wanneer u niet bent ingelogd zijn de punten ook niet zichtbaar. In uw account ziet u een overzicht van de gespaarde punten en het huidige saldo.
  • Bestellen: Om punten te sparen bij uw bestelling hoeft u alleen maar ingelogd te zijn tijdens het afrekenen. Dan spaart u automatisch 1 punt voor elke 10 euro die u besteedt. Bij uw volgende bestelling kunt u de gespaarde punten verzilveren.
  • Producten beoordelen: Schrijf een productbeoordeling (maximaal 3 per dag) en u ontvangt 15 punten per geschreven beoordeling. Dit moet een reële beoordeling zijn, daarmee bedoelen we dat deze niet per se positief hoeft te zijn. De beoordeling moet slaan op het beoordeelde product.
  • Verjaardagscadeautje: In uw account kunt u uw verjaardag, of die van uw viervoeter, invullen. U ontvangt op die dag 50 punten. Via uw account kunt u uw verjaardag invullen.

Alle verdiende punten blijven één jaar geldig. Verzilver uw punten dus regelmatig bij een bestelling. Na een jaar vervallen ze automatisch.

Ook beginnen met sparen? Maak dan nu een account aan!

Veel gestelde vragen

Ik heb al een account, heb ik dan recht op 50 punten?

Bij elk account dat is aangemaakt is altijd een bonus gegeven. Wanneer u een account heeft op de HOKAMIX Webshop heeft u dus de punten ook al gehad. In juni 2018 zijn we overgegaan op een nieuwe webshop. Klanten die hiervoor een account hebben aangemaakt op Pet Food Plaza zijn overgezet naar de nieuwe omgeving. Ook hun puntensaldo is hierbij overgezet. Weet u uw login niet meer? Gebruik dan de ‘wachtwoord vergeten’ functie.

Ik heb een beoordeling geplaatst op Kiyoh naar aanleiding van mijn bestelling. Ontvang ik nu ook punten?

Nee. Er zijn veel webshops die beloningen geven voor het schrijven van een beoordeling. Voor onze klantbeoordelingen geven wij bewust geen beloning. Wij streven ernaar beoordelingen te ontvangen die zo objectief mogelijk zijn. De praktijk is dat, wanneer er bijvoorbeeld kans is om een waardebon van een bepaald bedrag te winnen, mensen de beoordeling rooskleuriger schrijven om meer kans te maken op de prijs.

Voor het schrijven van een productbeoordeling op de webshop ontvangt u wel punten.

Ik wil geen account aanmaken, kan ik toch punten sparen?

Nee, alleen wanneer u een account heeft kunt u punten sparen.

Ik ben punten kwijt die ik niet heb verzilverd, hoe kan dat?

Alle gespaarde punten die een jaar na het verkrijgen niet zijn verzilverd, vervallen automatisch. U kunt inloggen om de puntenhistorie te bekijken. Hier ziet u het huidige saldo en alle mutaties. Controleer dit eerst voordat u contact opneemt over uw puntensaldo.